Date: To talk about new technologies and how we use them

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Je/j tu il elle nous vous ils elles I you he she we you they Les sujets (je, tu etc…)
Advertisements

Les Medias À la télévision, au cinéma,. À la télévision 1.La météo 2.Les informations 3.Une série 4.Un feuilleton 5.Un jeu télévisé 6.Un documentaire.
WALT: to talk about your brothers & sisters. P. 26 of Metro 1 Ex. 1a & 2a.
La télé Learning Objectives: In this lesson you will learn how to talk about the tv programmes you like/ dislike and give reasons in detail as to why you.
WALT: To talk about the internet in French.
Regarde la video What can you use MSN messenger for and how? 8bdb-51534d56b0da&showPlaylist=true&from=msnvideo.
Sonneur 10/3  What do you like to do in your spare time?  Do you think the French do similar activities?
Odd one out Cherche l’intrus J’aime jouer au tennis J’aime faire de l’escalade J’aime jouer du piano J’adore jouer du violon J’adore jouer de la flûte.
Use the verb “faire” to talk about a variety of activities you do or don’t do.
What can you do with your computer? Label the pictures.
mercredi seize septembre Le Futur!
Today we are learning how to ask for and give opinions about food By the end of the period you will be able to discuss some of your opinions about food.
 Oui, beaucoup.  Moi aussi.  Moi non plus.  Moi, non.  Non, pas trop.  Moi, si.  I do.  Pas moi. Accord et désaccord (2-1)
Pin your French person where you feel you are at the start of the lesson GARE - I don’t know anything…(L0-1) PATISSERIE - I know a few words about technology.
Je parle de nouvelles technologies Mon usage de l’internet et du téléphone portable… Objective: talking about use of new technology Context: using pour.
Aimes-tu....? Learning Objective: Be able to... give opinions on animals.
French 1: Unit 2 review Qu’est-ce que tu aimes?. To ask about like and dislike (P.41) A- Like: Tu aimes étudier?... ? Oui, j’aime étudier... Qu’est-ce.
Vendredi, 11 janvier J’adore le français L’objectif: To revise school subjects in French and give your opinion about them L’objectif: To revise school.
Les Vacances Practice with the learning objectives and incorporate this vocabulary into your assignments whenever you can. The more you use it, the quicker.
ER verbs Téléphoner Parler français Parler espagnol Parler anglais
LA TECHNOLOGIE - TECHNOLOGY INTERNET FACEBOOK MOBILE LAP TOP RADIO
Learn the following structures fr un test next Monday
Les goÛts des jeunes franÇais
To learn which sports to use with ‘je joue’ and which
Aimer = to like (It’s a normal ER verb)
Speaking Exam Preparation
Les Opinions Objective: I can talk about others likes and dislikes as well as my own.
Français I – mardi le 7 février horaire quotidien
L.O. To be able to talk about a film in target language.
By the end of today’s lesson you will be able to:
Task: Write a detailed description in French only of what you have in your survival kit and why !
Writing/ speaking exam prep. La description
La Clâsse întermédiathe
La Clâsse întermédiathe
Theme One Speaking Questions
Pile/Face Est-ce que tu es timide? Est-ce que tu es intelligent?
Mercredi le 13 Septembre 2017 Échauffement
French 1 Chapter 2 Vocabulary 1
I can talk about what I like and don’t like to do.
LA TECHNOLOGIE - TECHNOLOGY INTERNET FACEBOOK MOBILE LAP TOP RADIO
EXCHANGING INFORMATION (4-2)
Dates for your Diary In class Paper Set Due date Exam AO1&AO3 15th May
La Clâsse întermédiathe
Mon précieux Soprano.
Hobbies (+faire -to do)
Learning the 9 expressions by heart: French to English Spelling
Unité 2 – Temps libre Le week-end dernier.
I. mardi – le 15 novembre 1) Identifiez ces infinitifs!
Trouve siêx vèrbes Dfnjrgrogsfjkfefjiaallerdfkdfijdfdfiafaithejdkfjddjifodfjidfjaffirèrgarderogirigrgjfgs;a[faif[ajouerdfjkdgfjgivjao[asdi[ddfidfjdfiduopafaasdreodfjdfairsdfkjfeireouverodfjafinagiofjsgia[ifefafdmvnsliétheaeijvnjzppapereivj[zjf[aeidf[dlise
J’fais du/d’la… Jé joue au / à la/ ès J’vais au / à la
Chanteurs / chanteuses et styles de musique francaise contemporaine
Role Play assessment Le ménage.
LO – Watch the video and create the LO for today’s lesson!
Les opinions et les justifications
Quelle heure est-il?.
Les r’lâtions.
Lé weekend tchi veint! Next weekend!.
How do you say I like and I don’t like in French???
Tu sais jouer du/de la…? Tu aimes …?
Traduction I am quite small and strong. You (sing) are very tall.
Tu sais jouer du/de la...?.
Paragraph 4: Les opinions.
Technology vocabulary learning lists
My favourite subject is
Lé mangi et l’baithe!    Manges-tu assez balanchi?
Les mêtchièrs Lé mêtchi… Lé travas….
Qu’est-ce que tu penses de tes matières?
As-tu un animal? Objectif: to be able to say what
Les pâsse-temps.
aniet et aut’fais (now and then)
Transcription de la présentation:

Date: To talk about new technologies and how we use them To use “pouor” and “à seule fîn dé” + infinitive

(seurfer l’ithangnie) Donne t’n avis! Extra: pa’ce qué ch’est: ennyant întéressant amusant éducati pratique conv’nabl’ye Aimes-tu... seurfer l’ithangnie? ⚈Oui, j’aime bein ⚈Oui, j’aime hardi Tu aimes... (surfer sur Internet)? (seurfer l’ithangnie) ⚈Nannîn,je n’aime pon... ⚈J’dêtèste...

Pouortchi qu’tu fais sèrvi l’ithangnie? Objective: talking about use of new technology Pouortchi qu’tu fais sèrvi l’ithangnie? J’fais sèrvi l’ithangnie pouor / à seule fîn dé… seurfer et trouver des sites întéressants faithe la boutiqu’sie en lîngne envyer d’s emails à m’s anmîns èrgarder des vidgos amusants sus YouTube jouer des games en lîngne caqu’ter /poster sus les drannets sociaux dêchèrgi d’la musique liéthe des bliogues / bliodgi mé connecter à Skype et caqu’ter auve m’s anmîns hors l’île faithe des r’chèrches pouor man travas prendre part dans des convèrsâtions sus les drannets sociaux

Et té, comme tchi qu’tu fais sèrvi l’ithangnie? Pair-speaking / pâl’lie à deux Et té, comme tchi qu’tu fais sèrvi l’ithangnie? J’fais sèrvi l’ithangnie pouor / à seule fîn dé……………. seurfer et trouver des sites întéressants faithe la boutiqu’sie en lîngne envyer d’s emails à m’s anmîns èrgarder des vidgos amusants sus YouTube jouer des games en lîngnes caqu’ter /poster sus les drannets sociaux dêchèrgi d’la musique liéthe des bliogues / bliodgi mé connecter à Skype et caqu’ter auve m’s anmîns hors l’île faithe des r’chèches pouor man travas prendre part dans des convèrsâtions sus les drannets sociaux

Ch’est-i’ un avantages ou un d’savantage? donne t’n avis/ give your opinion Ch’est-i’ un avantages ou un d’savantage? Traduis les phrâses suivantes C’est eune pèrte /gaspill’lie dé sou Ch’na peut êt’ aîsiement pèrdu ou volé Un téléphone dé pouchette peut couôter un tas d’sous / peut êt’ assez chyi Ch’est hardi conv’nabl’ye / pratique pouor gângni du temps Nou peut pâler ès gens quand nou veurt. Ch’est fragile et ch’na peut êt’ bûchi aîsiement Nou peut faithe un tas d’tchi, pon seul’ment téléphoner.