MMFA Technical Committee

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Les impacts du développement touristique et hôtelier : 4 problématiques Comment gérer au mieux ces impacts ? A qui profite le développement touristique.
Advertisements

Local workplace representation Représentation locale des travailleurs.
Chapitre 2. Laccorde des noms, adjectifs, et verbes As you have already learned, in French, articles must agree with the nouns that they modify both in.
DES EXPRESSIONS AVEC LE FUTUR SIMPLE. I. PRESENT TENSE Si = if To tell what will happen if something else happens, use: Si + present tense, future tense.
Verb  a word that show action or a state of being.  Examples: run, jump, play, talk, listen  In English, we just the verb “to be” to describe how people.
PDMS casting station The casting station consist of a spin coater, a dessicator and a hot plate. All instruments are installed in a fume hood. The main.
C’est le 18 septembre. But: Comment ça va?
Direct object pronouns : me, te, le, la, nous, vous, les Direct object pronouns replace a noun that is not the subject of the verb.
Name of presentation Company name.
Final Exam Study Guide Review
Père Noël frappe à la porte …
Présentation pour le classe
Où? d’Unité 3, leçon 6.
Table forestiere SJ-TFD
Les Adjectifs Grammaire: pg. 23.
Center for Academic Excellence
Notes le 20 avril FAIRE (to make, to do) je fais nous faisons
LOGO PowerPoint Template Add your company slogan.
Use the model letter below to help write your own
Le Passé Composé Review the verbs by clicking anywhere outside the picture. Review past participles of verbs, by clicking outside the action button. In.
Notes le 28 octobre ÊTRE (to be) je suis (I am) nous sommes (we are)
LA CLOCHETTE choose the correct version of each sentence, then tell someone what they mean in ENGLISH Je [voulait / voulais / voulaient] aller à la plage.
LOGO PowerPoint Template COMPANY LOGO Contents Click to add Title.
Les animaux diurnes et les animaux nocturnes
Une journée dans la vie d’Homer Simpson
Conjugating regular –er verbs en français
Lundi 28 Novembre Français I
Year 7 French Homework Mme Janickyj Autumn term 2
Year 7 French Homework Mme Janickyj Autumn term 2
Mardi, le 12 janvier Par: M. Vo.
Qui est-ce?.
Mardi 12 Décembre Français II
Qui avec une préposition
Lundi 30 octobre Français II
The consequences of the.
Feuilles de papier de révision
Year 7 French Homework Mr Mwamba Autumn term 2
Les pronoms objects DIRECTS
Vue sur pps-humour.
Des Mots Environnementaux
Mercredi 14 février Français II
LES ÉMOTIONS.
Français II H – Unité Préliminaire A Structures
E-MARKETING BY : OUMAIMA FIYARHI. WHAT IS THE E-MARKETING ? OTHER NAMES Internet Marketing Web Marketing Online Marketing Digital Marketing 2.
 were generally much smaller in size than the 2nd and 1st generation computers. This is because these newer computers made us of integrated circuits.
MDP JOUR 31 Qu’est-ce que tu fais? Je regarde la télé.
Mardi 11 décembre Français II
Unité 2 – Frères et soeurs!
Les Questions d’information
Lundi 5 mars Français II Le Puy du Fou est un parc à thème historique au coeur de la Vendée, région de l’ouest de la France Puy du Fou  is a historical theme.
NOVEMBER 23rd 10PM - 3AM MEN’S NIGHT OF PRAYER
© by Vista Higher Learning, Inc. All rights reserved.4A.1-1 Point de départ In Leçon 1A, you saw a form of the verb aller (to go) in the expression ça.
le verbe Être au singulier
Les adjectifs possessifs
MMFA Technical Committee
Savoir et Connaître The irregular verbs savoir and connaître both mean to know. Savoir means to know information or a fact. It also means to know how.
Company Profile AN OUTSTANDING PRESENTATION TEMPLATE.
Devoirs… Year 8 French Homework 2018 – 19 Autumn T2.
MMFA Technical Committee
Maintenant nous allons…
Les Mots Intérrogatifs
LES ÉMOTIONS.
DANGER DANGER FRONT BACK
Morning Dash - Francais
Prepositions of Location
Le Guilvinec Le Guilvinec : Joli port de pêche.
Leçon 14: Qui est là? (Who’s there?)
My favourite subject is
KS4 French L’éducation Part 1.
L’allemand (m.). l’allemand (m.) l’anglais (m.)
Transcription de la présentation:

MMFA Technical Committee Cologne, November 20th, 2018

MMF Constructions Wood Wood* core with polymer or cork** surface MMFA – New Category Names – ENGLISH MMF Constructions Wood Wood* core with polymer or cork** surface Polymer Polymer core with polymer surface LVT Click (EN 10582) Rigid (EN 16511) EPC Expanded Polymer Core SPC Solid Polymer Core Mixed All other constructions * Wood-based substrates with ≥ 65 % content of wood particles/fibres in the core. ** Cork surface layer with cork thickness < 2.5 mm.

MMFA neue Kategorie-Bezeichnungen – DEUTSCH MMF- Aufbauten Wood Träger Holzwerkstoff* Oberfläche Polymer oder Kork** Polymer Träger und Oberfläche Polymer LVT Click (EN 10582) Rigid (EN 16511) EPC Expanded Polymer Core SPC Solid Polymer Core Mixed alle anderen Aufbauten * Holz-basierter Träger mit ≥ 65 % Gehalt an Holzpartikeln/-fasern im Träger. ** Kork-Auflage: Dicke Kork < 2,5 mm.

Wood substrat : bois* surface : polymère ou liège** MMFA Nouveaux noms de catégories de produits – FRANÇAIS MMF Constructions Wood substrat : bois* surface : polymère ou liège** Polymer substrat & surface : polymère LVT Click (EN 10582) Rigid (EN 16511) EPC Expanded Polymer Core SPC Solid Polymer Core Mixed toutes les autres structures * Teneur en particules/fibres de bois ≥ 65 % dans le support. ** Épaisseur du liège < 2,5 mm.