Are you Muslim, and under 40?

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Questions about people Use Qui - either as subject or object. Qui est allé au cinéma? Avec qui est Jacques allé au cinéma? Qui is the subject of the verb.
Advertisements

Échanger connaissances et techniques sur les routes et le transport routier 1 The PIARC Website.
What is the time Mr. Wolf?.
What is the time Mr. Wolf? LObjectif At the end of the lesson, you will be able to: 1. Ask someone the time in French. 2.Say the time in French: the.
A Le verbe être et les pronoms sujets p. 84
Talking about the future: what you are ‘going to’ do
Bonjour! français I Les interros-quiz corrections-très bien fait classe!
14/03/2011 United Nations Environment Programme World Conservation Monitoring Centre CCPAWA Knowledge management: Data portal and mapping tool Gestion.
Electronic Portfolio/ Portfolio électronique QPAT
Aujourd’hui c’est mardi vingt-cinq mars

Qu’est-ce qui te plaît? Chapitre 2.
Cest mercredi le neuf octobre Le plan! 1.Révisions 2.Vocabulaire 3.Jouer 4.Ecouter 5.Parler Il fait beau! Le but! Les couleurs!
This weeks objective. We will be able to describe members of our family. Success Criteria You MUST be able to say if you have a brother or sister. You.
Comment est-ce qu’on pose une question en français
Les Vêtements Nom Classe. Pour aller à une boum, je vais mettre… Catalogue/site web : ArticleCouleurTaillePrix Total Euros Total $
LA DATE MME YEE L'hôtel Français. Avant de lire 1. Have you ever stayed at a hotel? Where? 2. If not, what do you think it would be like? 3. What do you.
Les Vêtements Nom Classe. Pour aller à une boum, je vais mettre… Catalogue/site web : ArticleCouleurTaillePrix Total Euros Total $
Nous allons .. préparer un texte (pour écrire ou décrire)
I can use longer and more complex sentences by understanding and using comparisons.
Sortie CARREFOUR DES METIERS TOAHOTU 10/09/14 Students’ visit to the FORUM ON PROFESSIONS AND PROFESSIONAL TRAININGS In TOAHOTU on the 10/09/14.
Fais correspondre! Faire du VTT Faire du camping Faire du canoë
Notes le octobre ÊTRE (to be) je suis (I am)nous sommes (we are) tu es(you are)vous êtes (you (plural) are) il/elle est (he/she is)ils/elles sont.
Your team’s name. Préselection file You have just downloaded the preselection file: it’s the first step for you to win the challenge! In this file, you.
How many colours can you remember?. Les vêtements I will learn about clothing and be able to use my knowledge of the colours to describe my clothing.
Orientation 2006 by Pierrette Guimond Asssistant Director Graduate Programs School of Nursing.
English : The Cosmonaut Project You found on Internet the project website, and this video explaining the project The Cosmonaut. You are really enthousiastic.
Today we are learning how to ask for and give opinions about food By the end of the period you will be able to discuss some of your opinions about food.
With a partner, try to name all these things without looking at your vocab list!!
TITLE Business PowerPoint Templates PowerPoint note pad template.
Technology Module.  Technology is the application of knowledge and skills to make goods or to provide services.  It includes the tools and machines.
Ma Famille Find the French for the following words: 1.Mother 2.Father 3.Brother 4.Sister 5.Uncle 6.Aunt 7.Grandmother 8.Grandfather.
bonjour où habites-tu? je m’appelle au revoir ça va bien bonsoir ça ne va pas ça va? quel âge as-tu ? salut pas mal.
written by Catherine Cheater to the tune A Pizza Hut
Learn the following structures fr un test next Monday
Formulaire de soumission destiné aux chercheurs
Le Passé Composé d’ALLER
(= for (how long) / since (when?)
controle classe de sixieme
Mon enfance Quand tu étais petit, tu étais comment?
Cross Cutting Mapping Project
Notes le 28 octobre ÊTRE (to be) je suis (I am) nous sommes (we are)
Why is it important to plan ahead for the future?
toute l’équipe C.E de Magny
Savez-vous planter les choux. youtube. com/watch
Conjugating regular –er verbs en français
Chansons de Noël.
Answer a very short questionnaire about quality of life
Nom du participant- École Name of participant- School
Les instructions dans la classe de français. Objectives By the end of this lesson you will able to understand words and instructions commonly used in.
Cycle intermédiaire français cadre
Quel type de compétences peut-on apprendre en participant à des activités de robotique? Recherche et raisonnement déductif.
REMOVE EFFECTIVELY YOUR HOME WITH CHEKS ECO-ENERGY Win in quality of life and save on your electicity bills by realizing a renovation of your home.
La coccinelle at the story I made:
Laisse défiler les pages…
HealthPartners Canada
Révision de l’alphabet
Le Passé Composé.
TU AS QUEL ÂGE? How old are you?.
By the end of today’s lesson you will be able to:
FRANÇAIS 1 CHAPITRE 1 Une amie et un ami
IMAGINE Présenté par le site Mespps.com
Qu’est-ce que c’est?. Qu’est-ce que c’est? It’s a compound tense that we use in French to talk about things that happened in the past!
LO – Watch the video and create the LO for today’s lesson!
Le Passé Composé (Perfect Tense)
IMAGINE Présenté par le site Mespps.com
Tu sais jouer du/de la...?.
Formulaire de soumission destiné aux chercheurs
Combien d’animaux as-tu?
Transcription de la présentation:

http://canadianmuslimsonline.uqam.ca/en Are you Muslim, and under 40? Are you living in Canada? Are you interested in participating in a survey on the impact of the Internet? If you answered YES to ALL of the above, You are invited to participate in this research project On our project website, you will find a link to the “online survey ”, and further information about the project : http://canadianmuslimsonline.uqam.ca/en Contact: Roxanne Marcotte (marcotte.roxanne@uqam.ca) answered “.”

Êtes-vous musulman(e), et avez moins de 40 ans? Habitez-vous au Canada? Êtes-vous intéressé(e)s à participer à un sondage sur l’impact de l’internet? Si vous avez répondu(es) OUI à TOUTES ces questions, Vous êtes invité(e)s à participer à ce projet de recherche Sur le site web de notre projet, vous trouverez un lien vers le « sondage en ligne », ainsi que plus d’information sur le projet : http://canadianmuslimsonline.uqam.ca/fr/ Contact: Roxanne Marcotte (marcotte.roxanne@uqam.ca)