Français 18 fevrier 2014 Ouvrez vos livres á la page 116. Voyez “Grammaire.” Ecrivez six phrases avec le verbe faire. What do you get when you cross a dyslexic agnostic with an insomniac? Jamais – never. Elle ne prenait jamais les transports en commun. She never used public transportation. Goals –Practice for Orlale 4-1. Devoirs – Write Final draft dialogue 4-1.
Français, 19 fevrier 2014 Cinq minutes preparer á l’orale 4-1. Did you hear about the guy who lost his left arm in a car crash? Se taire – to be quiet. Taisez-vous! Be quiet. Goals – Complete Orale 4-1. Devoirs – #15, page 116. Ecrivez les phrases compets.
Français, 20 fevrier 2014 Cinq minutes prepare à l’orale 4-1. How do crazy people find their way in the forest? La folie – insanity. Ils ont passé une soirée de folie hier. They had an incredible time last night. Goals – After completing l’orale 4-1, work on “The Verb Faire” worksheet. Devoirs – A la page 129, #4.
Français, 21 fevrier 2014 Ecrivez six phrases avec le verbe jouer. How does a spoiled boy change the oil in his car? Perdre – to lose. Elle a perdu le sens des réalités. She lost allsense of reality. Goals – Work on adverbs of frequency and calendar. City Web pages. Devoirs – Dessinez le vocabulaire à la page 118.