La présentation est en train de télécharger. S'il vous plaît, attendez

La présentation est en train de télécharger. S'il vous plaît, attendez

Comic Life: La Tour d’École

Présentations similaires


Présentation au sujet: "Comic Life: La Tour d’École"— Transcription de la présentation:

1 Comic Life: La Tour d’École
Créez une présentation écrite de 3-4 pages de l’école Utilisez au moins [at least] 7 formes du verbe avoir (exemple: j’ai, tu as) Choisissez les phrases avec avoir (exemple: il y a, le négatif) Utilisez le verbe être pour décrire les choses de l’école Soyez créatifs!

2 Benchmarks and Learning Targets
BM # 13 I can communicate information in a range of everyday activities. I can write a complete sentence I can ask questions using correct question words I can answer a question BM # 14. I can use language appropriate to a very limited range of interpersonal and cultural contexts. I can open my writing with an attention grabber. I can follow a general theme and order in my writing. I can use appropriate transitions to provide flow between sentences and paragraphs. I can provide supporting details. I can use punctuation to support transitions.

3 Benchmarks and Learning Targets
BM # 15. I can understand and use previously learned basic language conventions accurately. BM # 16. I can understand and use newly learned basic language conventions accurately. I can use different forms of (previously learned) and/or (newly acquired) verbs correctly. I can show (previously learned) and/or (newly acquired) adjective agreement if/when necessary. I can use correct (previously learned) and/or (newly acquired) word order. I can use (previously learned) and/or (newly acquired) negative construction correctly. I can spell (previously learned) and/or (newly acquired) words correctly. I can use proper punctuation and capitalization. BM # 17. I can use some aspects of register in formal and informal written communication. I can write respecting the cultural norms in language. (informal and formal language) I can use a writing style that reflects the type of text I am completing.

4 L’Horaire Jour #1 – l’introduction
Jour #2 – prenez les photos, mettez les photos dans Comic Life, écrivez les phrases Jour #3 – prenez les photos, typez les phrases dans Comic Life Jour #4 – typez la texte dans la présentation Jour #5 – finissez et envoyez la présentation à


Télécharger ppt "Comic Life: La Tour d’École"

Présentations similaires


Annonces Google