Using the Performance – Potential Assessment.

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Inversion leçon 3.
Advertisements

Object Pronouns Q&A Kathleen Pepin. Write the answer to the question using the direct object pronoun and using correct positive or negative responses.
By the end of this lesson, I will be able to: 1.Ask someone what the time is 2.Tell the time, in French, using oclock half past quarter past quarter to.
Que font-ils après le collège? Objectif: saying what you did yesterday jeudi quinze septembre.
Suitability of urban organic residues as potential biomass supply to produce renewable energy through second generation biofuels methods in the city of.
Adverbs of frequency how often do you do something.
Jeudi, el 25 de novembre 2010 La météo Learning objectives: be a self manager in learning to write the different types of weather in Spanish and using.
QUELLE HEURE EST-IL?.
By the end of this lesson, I will be able to: 1.Ask someone what the time is 2.Tell the time, in French, using Whole hours Half Hours Quarter Hours.
Les Adverbes. What are they? Adverbs describe verbs, adjectives, and other adverbs. They tell how, how much, where, why, or when. Exemple: beaucoup, bien,
Conditionnel Passé Par Pip et Gracie. You would have done something in the past if something had been different. AUXILIARY VERB + P.P Followed with: 
Chapitre 3.2 Interro 25 points vendredi 13 janvier.
Questions au début le 22 mars Rewrite the following questions using est-ce que. Leave room for two answers. Habites-tu à Renton? Peux-tu aller à l’école.
Activité en classe le 7 février The following people are going to do the same thing tomorrow (demain) that they’re doing today (aujourd’hui). Say what.
Once you have completed the template in the language of your choice, please submit it to
Activité en classe le septembre Convert the following 24-hour clock times to 12-hour times using the expressions de l’après-midi or du soir. Modèle:
French 1: Je me présente 2 10/29/2014. Mercredi Le mot du jour: une évaluation= an assessment L’objectif: Falcons will present themselves to.
Être Expressions Pg 47 in notebook.
Molecular diagnostics Important to determine treatment 1. Microscope slide based methods using kinetoplast DNA probes 2. PCR Based methods.
The Immediate Past Using venir. Venir + de Venir de expresses an action that has just taken place. The structure will look like this: Venir (in present.
Using the word bank below, label each class on your paper
La pyramide je Je déteste Je déteste faire
Activité en classe le septembre Quelle heure est-il? Write the times shown and then tell the time using a complete sentence starting with Il est…
Jeudi 19 Mars 2009 Quelle heure est-il?. By the end of this lesson, I will be able to: 1.Ask someone what the time is 2.Tell the time, in French, using.
L’emploi du temps (how to schedule your time). Activité: using the table as a guide, interview a classmate to find out what days of the week he/she has.
3 La négation des articles indéfinies Using « Un, une et des » in a negative sentence Les normes: Communication 1.2 Comparisons 4.2.
Prépositions de lieu sur à gauche (de) devant à droite (de) sous
Double Object Pronouns. Try to rewrite the chart. Subject + me + le + lui + verb te la leur nous les vous.
Activité en classe le 30 novembre Qui sont-ils? Write three sentences about the following people. You must say where they live using the verb HABITER,
1. Conjugate the verbs in the present tense. 2. Using the verb conjugations, fill in each blank below with the most logical verb conjugation. 3. Translate.
Once you have completed the template in the language of your choice, please submit it to
QUELLE HEURE EST-IL ? Il est dix heures cinq Il est onze heures dix.
Le comparative et le superlatif FRENCH
Controlled Assessment Help 1)Picture Analysis 2)Using Questioning to formulate a response 3)Writing Blocks/Mix up 4)Filters & Interjections 5)Don’t hesitate.
CHOIX D'UN APPAREIL ELECTROMENAGER Sujet étudié : NOMS : et
SPEAKING Proficiency Assessment
Technologies de l’intelligence d’affaires Séance 14
QUELLE HEURE EST-IL?.
7GBo Photocard Assessment
Il y a combien de pupitres dans la salle de classe ?
CHOIX D'UN APPAREIL ELECTROMENAGER
Backscattering bursts at Ka-band over land using SARAL data
Today in the computer Lab December 11, 2017
Le pronom en avec des personnes
By the end of today’s lesson you will be able to:
- 20/02/ TTM key success factor 1 : Work in a project team …. So we must work in a team ! Mark & sales Technology NTW, IT & Device Implementation.
Wildlife Photographer of the Year 2013.
Balanced Scorecard Montreal Libraries.
The consequences of the.
Louis Welters.
Donc tout le monde sait que dé és est égale à dé qu sur thé. Par conséquent,dé qu est egale à thé dé és.
Tu aimes…? Nom 1. ……………………. 2. ……………………. 3. ……………………. 4. …………………….
Géants des mers Les différentes tailles de pétroliers sont :
LESSON OBJECTIVES By the end of this lesson, I will be able to:
Year 7 French Homework Mme Janickyj Autumn term 2
QUELLE HEURE EST-IL ?.
La femme de Paul est brune.
Normal e ment calme ment.
Role Play assessment Le ménage.
LO – Watch the video and create the LO for today’s lesson!
Tu aimes…? Nom 1. ……………………. 2. ……………………. 3. ……………………. 4. …………………….
Regular –re verbs _______s _______* _______ons _______ez _______ent
Révision Interro Leçon C unité 1
Deux pronoms dans la même phrase
Tu sais jouer du/de la…? Tu aimes …?
Tu sais jouer du/de la...?.
1 Performances HSE 2016 – 2019 Statistiques des accidents arrêtées au Juin 2019 Quelque chiffres sur les perfermances HSE  Nombres des PTW:  Nombres.
OF YOUR PRESENTATION HERE Espace – Matière et Vivant - Temps
Au Clair de la Lune French Folk Song.
IMPROVING PF’s M&E APPROACH AND LEARNING STRATEGY Sylvain N’CHO M&E Manager IPA-Cote d’Ivoire.
Transcription de la présentation:

Using the Performance – Potential Assessment