Part 1: Mon autoportrait

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
KT/V urée Kt/V = (Kut+Kdt)/V
Advertisements

1 Créer une page faceBook Université dété de la solidarité internationale 2010 Module Opinion publique et solidarité internationale : de lindifférence.
1 Exploitation des RN Évaluation des RN RappelRappel.
Virtual Flash Cards Use the arrow keys to advance through this review sheet.
Modules Spécifiques Programme GENIE Atelier 2 Recherche, acquisition et adaptation des Ressources Numériques.
Les passe-temps _____________________ L/O: To be able to say what you like and dont like doing in your free time. STARTER: copy the following verbs into.
Utiliser un navigateur. exploiter un moteur de recherche.
Lundi le dix novembre En classe Objectif To be able to describe the personality of a pop star.
ROLE-PLAY HIGHER. Youre talking about your town to a French friend To see the teachers card, click herehere Décrire ville (2 détails) Jhabite à Cardiff.
Shopping for food.. Les carottes Les petits pois les fraises les bananes les pommes les raisins les tomates les pommes de terre la salade.
WALT: Read and write about TV programmes and leisure events WILF: To be able to pick out key words for grade E. To be able to work out and deduce meanings.
WILF: to be able to use the past tense in order to describe what leisure activities you have done in the past. Use of two tenses will get you a grade D.
1 Bonjour et bienvenue dans ce programme de formation.
WILF: Activities you did in the past (grade D-) Activities and opinions in the past (grade D) Add frequency words and intensifiers (grade D+) Include activities.
Français 2, 12 janvier 2015 Ouvrez vos livres à la page 68. Faites #14. Ecrivez-le. What kind of tree can you find in a kitchen? le haricot – bean. C’est.
ROLE-PLAY HIGHER. You’re talking to a French friend about what you did for your work experience To see the teacher’s card, click herehere Sorte de stage,
Words of the Month Automne 2009 Fall 2009 Mots du mois Breast Health Centre Centre de santé du sein.
French III & IV Le 23 octobre. Warm Up What are the following words in French: Ferris wheel Toboganning Fun house To skateboard A fortune teller.
Guess the Covered Word Developed by: Joanne Whitley.
A:B: D:C:. A:B: D:C: How is the passive voice formed? Avoir + Past ParticipleAvoir + Infinitive Être + Past Participle Être + Infinitive.
Objectifs: To say what you would like to do and why. To do this we will: refer accurately to the present and future extend sentences by giving reasons.
Bonjour classe! 06 Mars Vocabulaire (En pleine forme)
QA-QC Meeting Cosmic Bench 11 January Aim of the Cosmic Bench Efficiency characterisation Identify problems along the whole detection chain: dead.
Français II (3 e, 4 e ) le 21 au 25 mars DELF Agenda E jouer rôles Leçon Leçon 22 Quiz
F101 le lundi 1er février 2016 Le premier février Pronoms sujets Être au présent.
Révision – Avant de partir. Configurer une réponse automatique pour les s Regarder le temps de la destination.
Controlled Assessment Help 1)Picture Analysis 2)Using Questioning to formulate a response 3)Writing Blocks/Mix up 4)Filters & Interjections 5)Don’t hesitate.
LA TYPOLOGIE DE JOHN HOLLAND. Comment faire correspondre personnalité et poste occupé ? TYPOLOGIE DE J. HOLLAND.
4 pictures 1 word.
FRENCH WORDS WE USE IN ENGLISH.
Le numérique au service des LVE
Week 2.
Activité flash n°2.4 C’est une activité PERSONNELLE de 6 questions en temps limité environ 10 minutes . J’attends de vous des réponses sous forme d’égalités.
Math: La semaine de Jan 15th
FLASH-INFO PRÉPARÉ PAR : HIBA M‘RID ET OUMAIMA ZEJLI.
L.O. To be able to talk about a film in target language.
Unité 2 La vie quotidienne.
Trouvez la citation du 29 septembre
Séance 1 : Prendre les photos
Objectif: to learn 10 new sports in French
Personal presentation and peer assessment
Task: Write a detailed description in French only of what you have in your survival kit and why !
Today in the computer Lab December 11, 2017
Day 1 – Debrief / Résumé du 1er jour
Quelle est la date de ton anniversaire?
Formation sécurité nouveaux arrivants
Présentation des onglets
Gestes et posture Documents Ressources
Stop card – experimentation Documents Ressources
Formation securite nouveaux arrivants
Jeudi douze janvier L’objectif:
Giving opinions and reasons Agreeing and disagreeing
مادة : ديداكتيك الجغرافيا
Révision de l’alphabet
Les cours de M. Barker La Révision générale Module 2: Les modes.
Sciences et technologies
Grammar Flash Cards La révision.
T TENSES Past/Present/near Future of common regular –er/-ir/ -re verbs & REFLEXIVE verbs Past/ Present/ near Future of common irregular verbs (avoir/etre/aller/faire/devoir/pouvoir/
La personalité.
Formation sécurité nouveaux arrivants
Tp 1 : Installer une chaudière sur une paroi étanche à l’air Tp 2 : Installer un robinet extérieur sur une paroi étanche à l’air Tp 3 : Installer un robinet.
Kit de survie pour le premier entretien avec le banquier
Year 8 Homework Sheet Spring Half Term 2 – Holidays
LE TRAVAIL DU PROJET (Presentation: le 26, 28, 4 mars- day 1 jour 2: le 25,27)
Les Descriptions de Personalite Parti 2
French : Board: AQA Exam: GCSE Course: Studio
Sylvaine LEMARIAGE EXPERIENCES PRO. PROFIL FORMATION PERSONNALITE
CE1 Module 7 Séance 1-4
CE1 Module 1 Séance 1 60’
Transcription de la présentation:

Part 1: Mon autoportrait https://quizlet.com/137448880/studio-1-module-1-mon-autoportrait-flash-cards/

Part 2: Les opinions+ intensifiers+ linking words https://quizlet.com/_5o3f96

https://quizlet.com/245282219/le-kit-de-survie-flash-cards/ Part 3: Mon kit de survie https://quizlet.com/245282219/le-kit-de-survie-flash-cards/

https://quizlet.com/232662229/moi-et-les-autres-flash-cards/ Part 4: Ma personalité https://quizlet.com/232662229/moi-et-les-autres-flash-cards/

https://quizlet.com/236779513/et-les-autres-flash-cards/ Part 5: Et les autres https://quizlet.com/236779513/et-les-autres-flash-cards/

Part 6: Les stars https://quizlet.com/86345213/studio-1-module-1-il-est-hypercool-flash-cards/

WHOLE MODULE REVISION https://quizlet