RAPPEL SUR LA FIXATION DES OBJECTIFS IRR

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Échanger connaissances et techniques sur les routes et le transport routier 1 The PIARC Website.
Advertisements

Quelle est la date aujourd’hui ?
Bibliothèque J.N. Desmarais Comment exporter dans RefWorks septembre 2008.
By Jacques Nemeth. Il sappelle Napoleon Bonaparte Il est général et empereur Il a lutté conre les Anglais á Trafalgar le 21 octobre 1805 Il est de Ajaccio,
Les Vacances Use time phrases to enhance your writing
A one in a billion shot A AA A one in a billion shot Some people click cameras at exactly the right moment Can you imagine being in position to.
Popular Mobilization Creating a mass movement to take action and put pressure on decision makers for social change Créer une masse critique d’acteurs.
Two versions– slide three is updated as of 2012 to simplify the activity for students...hopefully.
Les activités quotidiens On the slides to follow are activities we do each day. Write them down! We will then discuss conjugating and create some sentences.
Your team’s name. Préselection file You have just downloaded the preselection file: it’s the first step for you to win the challenge! In this file, you.
Bienvenue à Glasgow! Work effectively and productively in a group using a variety of skills to ‘rebrand’ Glasgow for French-speaking tourists.
LA RENCONTRE !. Je vais au concert Je vais au match (de foot)
Section 1 Part A (Video in book)
UNOCI SSR Strategy 10 July 2013 UNOCI UNITED NATIONS United Nations Operation in Côte d’Ivoire NATIONS UNIES Opération des Nations Unies en Côte d’Ivoire.
Financial Education in the Arab World: Strategies, Implementation and Impact B OTTOM UP AND TOP DOWN : H OW TO ADDRESS FINANCIAL EDUCATION IN AN EFFECTIVE.
Traffic Sign Recognition Jacob Carlson Sean St. Onge Advisor: Dr. Thomas L. Stewart.
Les Questions.
Reporting et monitoring
Cours sur l'organisation et la mise en œuvre d'une infrastructure réglementaire nationale chargé du contrôle des sources de rayonnements.
Quel est le pays le plus heureux ?
[Insérez le nom du programme]
Présentation des résultats du groupe 4
Bonjour! Bon jeudi! POUR ÊTRE PRÊT: SORTEZ LE DEVOIR P. 218 # 2
Projet régional – Gouvernance et développement des connaissances
France Report 30 November 2016
Logiques de coopérations, d’initiative…, comment faire évoluer le leadership et le management ? Comment adapter le modèle de leadership et les comportements.
Zaadoud B1 2, Chbab Y1*, El Ghaza S1, Chaouch A1
Hot Air Balloon Workshop
La comptine des mois.
Notes to teacher This story has native speaker sound files embedded. When you move from one slide to the next you only need to click once as the speaker’s.
Réunion de partage des informations du CSTL de la SADC
En route Partie 4 Photo: © Ljupco Smokovski, shutterstock.com.
MATCHSLIDE : INT contribution Patrick HORAIN Hichem ATTI Waheb LARBI Presented as : "TELESLIDE: Technical aspects ", Jacques Klossa & Patrick Horain, Joint.
APPRENDRE A S’ENTRAINER
les continents et les océans
Wellness in school via physical activity and self-regulation
Objectifs: To revise telling the time in French
Warm-up Get out a sheet of notebook paper.
Quiz What are the different Copper cable types ? How is STP better than UTP ? What type of cable should we use between : Router-Switch, PC-Router, Hub-Switch.
1. Financial (Accounting) Statements  Financial or Accounting statements are used for reporting corporate activity. 2 For Stakeholders.
Quel type de compétences peut-on apprendre en participant à des activités de robotique? Recherche et raisonnement déductif.
The consequences of the.
ITE in the continuum of Teacher Education
RAPID RESULTS INITIATIVE – GOAL SETTING
Bienvenue aux eleves de National 5
Bilan AVRIL – JUIN 2018 AG CLIO 29 juin 2018
The NEB and Public Confidence: The Need for Informed Reform
Looking forward: Should the IHP+ activities continue - either within IHP+ or as part of a broader UHC alliance? No 0% A few activities should continue.
Bilan ANNUEL AG CLIO 12 OCTOBRE 2018
Welcome to Soyez bienvenus à st.davids St.Davids
Recap the vowels song from last lesson.
Titre de la réunion d’entreprise
Le verbe « être » au pluriel
TEST 1 Neuroscience for Kids -
What’s the weather like?
Que faire en France : réduire le coût du travail ou améliorer les compétences de la population active ? ENTRETIENS ENSEIGNANTS-ENTREPRISES 28 & 29 aout.
SLIDE TITLE PowerPoint Presentation SUBTITILE HERE.
Animation « Facteurs des changements environnementaux »
Belgisch Platform tegen armoede en sociale uitsluiting EU2020
MESURE DE RESULTATS DES IRR
LO – Watch the video and create the LO for today’s lesson!
LANCEMENT DES IRRs Anosy, 10 avril 2015.
SYSTEMS STRENGTHENING
Traduction I am quite small and strong. You (sing) are very tall.
Starter.
Français 2, 14 Novembre 2016 Unscramble the words on the board and write aq complement to a friend for each item. What do you get if you cross an alley.
Writing 2-3 sentence descriptions for each of the four drawings
Work Plan Timeline Template Subtitle. Work Plan Timeline Phase 1 Phase 2 Phase 3 Phase 4 Title List of activities Bullet 1 Bullet 2 Bullet 3 Bullet 4.
Titre Faculté d’éducation | Faculty of Education education.uOttawa.ca
Titre Spécifications : Specifications:
Transcription de la présentation:

RAPPEL SUR LA FIXATION DES OBJECTIFS IRR

Passer du cadre des résultats aux actions à 100 jours Cadre de Résultats/CDMT   A1 A2 A3 Impact Outcomes Outputs 2 Plan de Travail Annuel Output/ Activités Q1 Q2 Q3 Q4 Output   1.1 Activités 3 Initiative à Résultat Rapide (plan à 100 jours)   M1 M2 M3 Objectif de performance Jalon  Mesures d’Action

SE FOCALISER SUR LES DOMAINES STRATEGIQUES ET DEFINIR UN OBJECTIF ARR Affiner à partir de l’objectif stratégique vers le champ du défi à adresser Cas de la Qualité de l’Education au Burundi Objectif Stratégique De: Améliorer la qualité de l’éducation au Burundi A: Réduire le taux d’abandon dans le primaire Notes to Coach: STEP THREE FUNNELING DOWN For each of the prioritized areas, get the team to funnel down as illustrated in the slide to an 100 day area of focus – can narrow down to smaller geographical coverage, fewer elements The challenge statement should however remain at a broad/high level A: Se concentrer sur les 3 provinces les plus critiques To: Cibler 5 écoles dans les communes pauvres Champ du défi