GCWCC Campaign OSEG – United way – GOC

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Transcription de la présentation:

GCWCC Campaign OSEG – United way – GOC

OSEG GCWCC Fundraiser Each department that connects has access to the 2019-20 OSEG Fundraising in support of their GCWCC Campaign. Receive a portion back of each ticket sold to all three (67s, Fury, REDBLACKS) of OSEG sports franchises. Receive starting incentives to kick start your fundraising campaign Employees purchase online through a unique promo code that tracks the tickets sold within your department. At the conclusion of your campaign, a cheque for the raised funds in made out directly to the United Way. Specific results per departments will be tracked

Campagne CCMTGC – OSEG Chaque département qui se connecte aura accès à la collecte de fonds de l'OSEG de 2019-2020 pour appuyer sa campagne de la CCMTGC. Recevez une ristourne sur chaque billet vendu aux trois franchises sportives de OSEG (67s, Fury, Rouge et Noir). Recevez des incitatifs dès le début pour lancer votre campagne de financement. Les employés achètent en ligne au moyen d'un code promotionnel unique qui permet de suivre les billets vendus dans votre département. À la fin de votre campagne, un chèque pour les fonds amassés sera fait directement à l'ordre de Centraide. Les résultats spécifiques par département feront l'objet d'un suivi

Benefits and Incentives Each department can receive the following upfront benefits as part of signing up for the fundraising program. 4 Ottawa REDBLACKS Tickets (July 5th vs. WPG) 10 Ottawa Fury Tickets (2019 Regular Season) 4 Ottawa 67’s Tickets (2019-20 Regular Season) All that is required is to have the fundraiser and promo code distributed to your departments co-workers to purchase their tickets! Promo code can be used for family and friends! Benefits - 20 Tickets - 2 Fury Club Tickets (Includes Food) - 50 Tickets - 2 RB Tickets to a game in 2019 Season - 100 Tickets- 2 RB Tickets with Fan Tunnel Experience - 200 Tickets- Meet and Greet with Redblacks Player

Avantages et Benefices Chaque département peut recevoir les avantages suivants dans le cadre de son inscription au programme de collecte de fonds. 4 Billets Rouge et Noir d’Ottawa (5 juillet contre WPG) 10 Billets Fury d'Ottawa (saison régulière 2019) 4 billets pour Ottawa 67's (saison régulière 2019-20) Tout ce qu'il faut, c'est que le code de collecte de fonds et de promotion soit distribué à vos collègues pour qu'ils puissent acheter leurs billets ! Le code promotionnel peut être utilisé pour la famille et les amis ! Avantages 20 billets - 2 billets pour le Fury Club (incluant la nourriture) 50 Billets - 2 Billets Rouge et Noir pour un match en Saison 2019 100 Billets - 2 Billets Rouge et Noir avec Experience unique pour les « Fans » 200 billets - Rencontre avec les joueurs du Rouge et Noir

The Program Ottawa RedBlacks All home games Access to all stadium seating options with exclusion to premium properties Pricing will be set at a 5% discount, pricing will include a 10% kickback to the United Way Program per each ticket sold Ottawa Fury Grey - $20 ($5 kickback)   Ottawa 67s All schedule home games Access to all stadium seating options Pricing and kickback TBD

Le Programme Le Rouge et Noir d'Ottawa Tous les matchs à domicile Accès à toutes les options de sièges, à l'exclusion des sections premiums. Le prix sera fixé à 5 % de rabais et comprendra une ristourne de 10 % au programme Centraide pour chaque billet vendu. Fury d'Ottawa Gris - 20 $ (ristourne de 5 $)  Ottawa 67s Accès à tous les sièges dans l’arena . Prix et ristourne à déterminer

Contact Information For any questions please contact Mitch Schnitzler at: 613-232-6767 x8411 or, mschnitzler@oseg.ca

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