Www.saferhealthcarenow.ca. STOP Infections Now! You Joined Incorrectly!  There is NO phone icon beside your name. You will be Unable to join the breakout.

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Procedure to file a claim RINGETTE NB 5.If after 45 days you have not received a follow-up on behalf of BFL, you can contact the Claims Department as necessary.
Advertisements

Fractions impropres et nombres fractionnaires
Promoting creativity in French lessons. Using storytelling with year 8. Alice Ayel.
OBJECTIF: Arrondir un grand nombre. Objective: Round-Off numbers.
CCIE – 27 novembre 2000 Part 1: (45 minutes) - Jean Rauscher
Table des matières En famille Part 1 Ma famille Subject pronouns
Primary French Presentation 2 Saying How You Are.

Grief de classification Classification Grievance.
Réserver une table au restaurant
Primary French PowerPoints What’s Your Name?.
Leçon 8 Pages JeNous TuVous IlElleIls/Elles suis es est êtes sont sommes NOTES So far, we have learned how to conjugate 1 irregular verb: Être.
STEP 1 Bring an object you really like or which is important to you and hide it in your bag.
Quelle est la date aujourd’hui ?
Talking about yourself
To use this resource, make sure you view the slideshow, not just open the file. You can learn a slide off by heart, then test yourself on the next slide.
Questions WHAT????. Quick review: we know how to make a sentence negative: Je vais ----> Je ne vais pas Personne ne va Rien ne va (theoretically)
Les Adjectifs Possessifs
A Le verbe être et les pronoms sujets p. 84 Être (to be) is the most frequently used verb in French. Note the forms of être in the chart below. être to.
Reading an analog clock
un crayon un ordinateur un stylo un taille-crayon.
Role-play C On the first page, you will see a sample of the preparation material you will be given 10 minutes before your exam. On the second page, you.
WALT: how to use the time when talking about your timetable WILF: to identify the correct time in French when reading & listening (level 3) DAYS OF THE.
Français 2, 15 Octobre 2012 Ouvrez vos livres à la page 38. Faites #9. How did the mouse feel after the cat chased it through the screen door? Mettre à
11C-Fr2 Homework – 29 th January Due: Tuesday 4 th February Write a paragraph about your past work experience using the checklist on slide 2 to make sure.
Les matières WALT: Talk about school subjects in French Give our opinion about subjects and say why.
Etienne and Beverly Wenger-Trayner Learning in a network Becoming a community of practice across countries Etienne Wenger-Trayner Lomé, Togo June/juin.
Présentez-vous.
DELF Le 12 au 15 avril POURQUOI DELF? Official French language diplomas (DELF-DALF) - Why take the DELF and the DALF ? The Diplôme dEtudes en Langue.
Assessment and the new secondary curriculum S. Barfoot.
Talking about yourself
Mardi 20 Novembre 2012 Recap I can
Magnets fiche projet / project sheet IAFACTORY THE MAGNETIC FACTORY magnets. IAFACTORY | conseil en architecture de linformation | |
STOP Infections Now! You Joined Incorrectly! There is NO phone icon beside your name. You will be Unable to join the breakout.
Bienvenue à la classe de français!
J’ai une question! Objectifs: 1) Poser une question de 3 manières différentes 2) Parler de vos vacances.
Echauffement (10 minutes) Complete the sheet in front of you as best as you can with what you brought to class today: 1.Un défi mondial 2.Une liste de.
IAFACTORY | conseil en architecture de linformation | | |
Les choses que j aime Learning Objective: To know how to use j aime to talk about things I like to do.
Les Tâches Ménagères Learning Objectives:
Learning objectives Learn how to cancel and re-arrange meetings
JE dois écrire une légende??? MAIS COMMENT??? QUOI???
Cest mercredi le neuf octobre Le plan! 1.Révisions 2.Vocabulaire 3.Jouer 4.Ecouter 5.Parler Il fait beau! Le but! Les couleurs!
Un chat deux chats deux chiens Un chien deux chevaux Un cheval
Il est vs. cest. How would you translate these sentences? Cest Pierre. Il est gentil. Cest un ami. Cest un ami français. It is Pierre. He is nice. Its.
Les lycées. Sixth form is compulsory in France so it is really important to choose the right one. Look carefully at the information about colleges and.
Chez moi! In this unit you will learn:
Hello / Goodbye.
Donnez l’heure “Time”… it’s a ticking!.
Starter Can you remember the phonics you have already practised in Le petit chaperon rouge? We practised the sounds.
LEÇON 102. Écrivez vos devoirs: 1.Continuer de préparer lexamen final. 2.Check your Pinnacle, turn in any/all make-ups, missing assignments, re-takes,
3 Minutes Sprinter exercise: Write sentences in the
Mon émission préférée Lesson Objectives: In this lesson you will learn how to say what time your favourite programme is on, and on which channel.
Différencier: NOMBRE PREMIER vs. NOMBRE COMPOSÉ
Leçon 4: L’heure Mlle Muhr French 1. The Hour There are 60 minutes in every hour. Each hour can be divided into 4 parts: 15/60 or 1/
Comment est-ce qu’on pose une question en français
À l’attaque! Lesson 1: From birth to death Objective: to be able to understand the basic footsteps of a soldier attacking the castle TALK: “la violence,
Do’s and Don’t of doing business in France. By: Geralyn Vaval-Kwarteng.
Leçon 25.
Unité 1: Faisons Connaissance Leçon 2 Famille et copains
Français 2, 13 octobre 2014 Sortez une feuille de papier. Faites les exercises de gramaire. How did the mouse feel after the cat chased it through the.
When do we use numbers? Why are they important? Why is it important to know numbers in French (or any other language)? Can you think of some REAL WORLD.
ANSWERS. What is Verb Conjugation? For one thing, conjugating a verb is simply putting a verb in an orderly arrangement. We will use a chart. To create.
Vocabulaire 2.2   In response to your ad of...  En réponse à votre petite annonce du...
Livre page 48. There are 4 different ways to form questions. Félicitations!! You already know 2 of the ways ☻ We have not “officially” studied this concept.
WALT: how to tell the time in French WILF: to be able to understand ¼ past, ½ past, ¼ to and o’clock (level 2) to be able to understand all times in French.
Quelle est la date aujourd’hui?
Quelle est la date aujourd’hui?
What’s the weather like?
INSERT High quality Team photo
Transcription de la présentation:

STOP Infections Now! You Joined Incorrectly!  There is NO phone icon beside your name. You will be Unable to join the breakout sessions – please follow the steps below!. You Joined Correctly! There IS a phone icon beside your name. You will be able to join the breakout sessions. You Joined Correctly! There IS a phone icon beside your name. You will be able to join the breakout sessions. Did you Join the Call Correctly? If there is NO phone icon beside your name: 1. Hang up your phone (but stay connected to WebEx) - then click the ‘audio’ button on the right-hand bar of the WebEx screen. 2. A popup will display the phone information. 3. Either have WebEx call you (if you do NOT have an extension), or dial- in (if you are on a line with an extension). Direct Line Enter number Line with Extension “ I will call in”

STOP Infections Now! Vous n’êtes pas bien connectés!  On ne voit pas d’ icône de téléphone près de votre nom. Vous ne pourrez vous joindre aux salles d’exercices virtuels (Breakout sessions) Veuillez suivre les /tapes ci- dessous. Vous êtes bien connectés! On voit un icône de téléphone près de votre nom. Vous pourrez vous joindre aux salles d’exercices virtuels (Breakout sessions). Vous êtes bien connectés! On voit un icône de téléphone près de votre nom. Vous pourrez vous joindre aux salles d’exercices virtuels (Breakout sessions). Êtes-vous connecté correctement ? ? S’il n’y a pas d’icône de téléphone près de votre nom : 1. Raccrochez votre téléphone (mais restez connecté à WebEx) - puis cliquez sur le «audio» sur la barre de droite de l'écran WebEx. 2. Une fenêtre contextuelle affiche les informations du téléphone 3. WebEx vous téléphonera (si vous ne possédez pas de ligne avec poste téléphonique), ou utilisez dial-in (si vous détenez un poste téléphonique). Ligne directe : Entrez votre numéro Ligne avec poste, choisir : “ I will call in”

STOP Infections Now! WebEx 17-Dec-145

STOP Infections Now!

STOP Infections Now! ARRÊTEZ les infections maintenant! Rapid Fire Team Presentations Présentations d’équipe en rafale

STOP Infections Now! The Power of Storytelling Janet Beed, CEO Markham- Stouffville Hospital Le pouvoir du récit Janet Beed, directrice générale, Markham- Stouffville Hospital

STOP Infections Now! Liberating Structures Breakouts: 1)Ethnography 2)Wise Crowds 3)1-2-4-all Pick 2 to attend Ateliers sur les structures libératrices: 1)Ethnographie 2)Foules avisées 3)1-2-4-tous Désignez 2 personnes pour y participer

STOP Infections Now! OK?

STOP Infections Now! Join/ joindre

STOP Infections Now! Wise Crowds 1.Share your challenge – 2 minutes 2.Group will clarify – 2 minutes 3.Wise crowd conversation – 5 minutes 4.Acknowledge the Group – 1 minutes Foule avisée 1.Partagez votre défi – 2 minutes 2.Le groupe précisera …– 2 minutes 3.Conversation de la foule avisée – 5 minutes 4.Prendre acte de la discussion du groupe – 1 minute

STOP Infections Now! All and Rapid Cycles Why this is helpful Effective and easy to use Engages everyone Can be applied in many settings (as topic in a meeting is introduced, a discussion after a power point presentation, when you are meeting to tackle a tough issue. Builds from the individual ideas to the collective knowledge Tous et Cycles Rapides Pourquoi est-ce utile? Efficace et facile à utiliser Mobilise tout le monde Peut être utilisé dans plusieurs circonstances (lors de l’introduction d’un sujet pendant une réunion, une discussion après une présentation ppt,lors de réunion pour s’attaquer à un problème difficile Se construit en partant des idées individuelles vers les connaissances collectives

STOP Infections Now! How To: All With a focus or purpose in mind… Ask people to take a few minutes and reflect individually and make notes on the topic Look around and find someone you trust and share your ideas – noting differences and similarities – what do you want to move forward? As a pair – find another pair – form a foursome and repeat As a foursome - move to the whole group and repeat then whole group dicussion (alternative – form a group of eight and report out from the group) Comment: tous En ayant un objectif en tête… Demandez au gens de prendre qques minutes pour réfléchir individuellement et écrire des notes sur le sujet Regardez autour et trouvez une personne en qui vs avez confiance et partagez vos idées- notez les similitudes et les différences- que voulez-vous faire proggresser? Chaque paire rejoint une autre paire et répète l’exercice En groupe de 4, retrouvez le groupe entier et répétez l’exercice en grand groupe (alternative: formez un groupe de huit et faites rapport au groupe entier)

STOP Infections Now! 15 Minute BreakPause de 15 minutes

STOP Infections Now! PDSA cycle refresherRetour sur le cycle PEÉA

STOP Infections Now! Team Charter ReviewRevue de la charte d’équipe

STOP Infections Now! Support During Action Periods Access to coaches and SIAs – Contact info is on the CoP, or just Paige or Leah Monthly calls – next is April 18th, 1pm EST Monthly reports – to be submitted to Paige Next Learning session: NEXT WEEK! Wednesday March 7 th, 12:00 pm -2:30 pm EST If you ever have questions: post them on the Cop, , or call us! Soutien durant les périodes d’Action Accès aux coaches – Infos sur la CdeP, ou courriel à Leah ou Paige Appels d’équipes mensuels- le premier: 18 Avril, 13h HE Rapport mensuel- à soumettre à Paige Si vous avez des questions:CdeP, courriels ou téléphonez-nous!

STOP Infections Now! Poll Sondage

STOP Infections Now!Questions Paige Reason Project Manager Gestionnaire de projet x 8365 Anne MacLaurin Project Manager – SHN! Gestionnaire de projet - SSPSM Soutien en langue française French SIA Support Paule Bernier Conseillère en matière de sécurité et d’amélioration – SSPSM Québec Safety and Improvement Advisor – SHN! Quebec , poste 5044