Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier le style des sous-titres du masque How does it feel to work with the purpose of saving lives everyday.

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Cliquez pour modifier les styles du texte du masque Deuxième niveau Troisième niveau Quatrième niveau Cinquième niveau IVOA Inerop meeting 09/20/2006 Moscow.
Advertisements

Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier les styles du texte du masque Deuxième niveau Troisième niveau Quatrième niveau Cinquième niveau 1 BRAIN.
Mardi le 30 avril Quel sport fais-tu? Quand?
Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier les styles du texte du masque Deuxième niveau Troisième niveau Quatrième niveau Cinquième niveau 1 France.
Pour un réglage optimum de vos fixations de ski! en 1 minute touchez lécran ici pour commencer en 1 minute.
Français 10/10/11 Ecrivez six phrases avec les six forme d’aimer.
Les Questions dInformation. Information Questions Information questions are open-ended. They request new information and cannot be answered with a simple.
This weeks objective. We will be able to describe members of our family. Success Criteria You MUST be able to say if you have a brother or sister. You.
When do we use numbers? Why are they important? Why is it important to know numbers in French (or any other language)? Can you think of some REAL WORLD.
Start with verb ? in the ? tense Start with verb ? in the ? tense Change the ? of my –ER verb with ? Change the ? of my –ER verb with.
A one in a billion shot A AA A one in a billion shot Some people click cameras at exactly the right moment Can you imagine being in position to.
Secury-Vest The HIGHER high visibility vest !. ● Cliquez pour éditer le format du plan de texte – Second niveau de plan ● Troisième niveau de plan – Quatrième.
Possessive Adjectives What is a possessive adjective? – It's a word that tells who things belong to... my cell phone.
Français 2, 7 Mars 2011 Ouvrez vos livres à page 143. Faites #9. What kind of clothes do lawyers wear in court? Dire – to say. Fais ce que je dis, mais.
Start with verb ? in the ? tense Start with verb ? in the ? tense Change the ? of my participe passé with ? Change the ? of my participe.
1 Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier les styles du texte du masque –Deuxième niveau Troisième niveau –Quatrième niveau »Cinquième niveau.
Cliquez pour modifier le style du titre du masque Cliquez pour modifier les styles du texte du masque –Deuxième niveau Troisième niveau –Quatrième niveau.
Notes les novembre SAVOIR et CONNAÎTRE The verbs savoir and connaître both mean to know, but they are not interchangeable.
Conjugation for –er verbs
Français 2, 12 janvier 2015 Ouvrez vos livres à la page 68. Faites #14. Ecrivez-le. What kind of tree can you find in a kitchen? le haricot – bean. C’est.
depuis, il y a, pendant, pour
Forming questions in French
Questions: -W-W-W-What are their main tasks? - What skills should laboratory technicians have? (quote at least 6) -W-W-W-Why is it important for a lab.
Aimer – to like, to love j’aimenous aimons tu aimesvous aimez elle aimeils aiment.
A Expressions de quantité p. 188 In the sentences on the right, the expression of quantity beaucoup (much, many, a lot) is used to introduce nouns. Tu.
Prendre is NOTa regular RE verb. It is an irregular verb. Prendre = to take (can also mean to have when used with food) Prendre = to take (can also mean.
Les Pronoms Direct & Indirect.
I can use longer and more complex sentences by understanding and using comparisons.
I walks to the store. He read a book. We goes to the pool.
La Vie Quotidienne CULTURE ASSIMILATOR 5 How do you get to school? What happens when you arrive late to school? Is it easy to leave school during the.
Français 2, 20 Mai 2013 Ouvrez vos livres à la page 208. Faites # 7. What kind of nut sounds like a sneeze? Être rangeé(e) – to be tidy; to be neat. La.
Work Duties Principles of Travaux Pratiques Principes des.
Cliquez pour modifier le style du titre du masque Cliquez pour modifier les styles du texte du masque –Deuxième niveau Troisième niveau –Quatrième niveau.
Welcome to our French II Live Lesson! Today we will talk about: Lessons 03.05, 03.06, Des Verbes Irréguliers Le Négatif.
Interrogative expressions with qui = who? À qui? =to whom? De qui?= of, from, about whom? Avec qui?= with whom? Pour qui?= for whom? Esti elle presentati.
Objectifs: To say what you would like to do and why. To do this we will: refer accurately to the present and future extend sentences by giving reasons.
Français 2, 26 janvier 2015 Additional Listening 3-4 What is Dracula’s favorite snack? Vivre – to live. Il faut la vivre pleinement. We must live it fully.
Welcome everyone.
Let’s enjoy songs Session 3.
Chèvre, cheval, mouche, chauve-souris
Français Deux LES QUESTIONS?????.
Let’s enjoy poems Session 3 Takeaway Notes. Let’s enjoy poems – Session 3 Clothes un T-shirt un pull un short un bermuda un polo une chemise une casquette.
Aim: learn rules and regulations
1. Est-ce que Est-ce que, literally translated "is it that," can be placed at the beginning of any affirmative sentence to turn it into a question: Je.
Verb  a word that show action or a state of being.  Examples: run, jump, play, talk, listen  In English, we just the verb “to be” to describe how people.
Jeudi dix septembre Que fais-tu? la première activité: C’est l’infinitif ou pas? Expliquez votre choix. EXTRA! What do infinitives end in in French (3.
Lundi 14 septembre Parle-moi de toi! la première activité: Vérifiez les devoirs. dé e st e e g a r d e h b i t e oy ag e doro ns am e ap pe le c o l e.
How do we make nouns plural in English? book – books table – tables school - schools.
How can you show your understanding of a story in French? What new words can you learn? What skills and.
RT 2012 – Thermal Regulation 2012 How is the RT 2012 introduced in lifelong learning pathways in France.
Français 10/26/15 Ouvrez vos livres á la page 52. Faites # 7 Ecoute. Why do seagulls live by the sea? Emmener – to take away or take along. Je t’emène.
Mots de questions OBJECTIF: ASK FOR SPECIFIC INFORMATION.
Technology in everyday life Lesson plan slides. Learning objectives To introduce vocabulary related to technology. To use pour + infinitive. To use pour.
Installation of the detectors LHCb EA 39/2005 B.Chadaj.
TITLE Business PowerPoint Templates PowerPoint note pad template.
j’y vais / je marche / je prends / je préfère
j’y vais / je marche / je prends / je préfère
Connecting with language pupils in the UK
OBJECTIF: TO FORM PLURALS OF REGULAR AND IRREGULAR NOUNS IN FRENCH
Mon enfance Quand tu étais petit, tu étais comment?
Quelle heure est-il?.
Savez-vous planter les choux. youtube. com/watch
TU AS QUEL ÂGE? How old are you?.
5S Methodology How to implement "5S" and get extraordinary results.
Lequel The Last Part.
L’architecture romane et gothique
Français 2, 27 février 2017 Ouvrez vos livres à la page 109. Faites Rencontre Culturelle. What kind of clothes do lawyers wear in court? Dire – to say.
Réflexifs.
Français 2, 8 octobre 2018 Ouvrez vos livres à la page 12. Ecrivez chacque question dans le C.D.O.. Repondez aux questions. How did the mouse feel after.
70% of women globally claim they don’t feel represented by everyday media images With over 5,000 images, Project #ShowUs is the world’s largest stock.
Transcription de la présentation:

Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier le style des sous-titres du masque How does it feel to work with the purpose of saving lives everyday ?

Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier le style des sous-titres du masque Protect, Enhance, and Save Lives We have a common mission… Fight against cancer We open new ways in technology With passion

Cliquez et modifiez le titre Cliquez pour modifier le style des sous-titres du masque Protect, Enhance, and Save Lives - 3 -