La présentation est en train de télécharger. S'il vous plaît, attendez

La présentation est en train de télécharger. S'il vous plaît, attendez

Cisco Innovation Tour 2010 Casablanca Dakar Douala Cape Town Durban Johannesburg Lagos Abuja Accra Kampala Tripoli (Ly) Tunis Alger Addis Abebba Beirut.

Présentations similaires


Présentation au sujet: "Cisco Innovation Tour 2010 Casablanca Dakar Douala Cape Town Durban Johannesburg Lagos Abuja Accra Kampala Tripoli (Ly) Tunis Alger Addis Abebba Beirut."— Transcription de la présentation:

1 Cisco Innovation Tour 2010 Casablanca Dakar Douala Cape Town Durban Johannesburg Lagos Abuja Accra Kampala Tripoli (Ly) Tunis Alger Addis Abebba Beirut Tripoli (L)

2 © 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID Bienvenue au Cisco Innovation Tour 2010 Cisco 2010 Innovation Tour Casablanca, Dakar, Douala, Cape Town, Durban, Johannesburg, Lagos, Abuja, Accra, Kampala, Tripoli (Ly), Tunis, Alger, Addis Abebba, Beirut, Tripoli (L)

3 Un quart de siècle d’innovation. Que nous présage le futur? Les réseaux sans frontière Cisco. Votre fondation solide pour des performances pérennes. Une nouvelle génération de services de mobilité Libérer votre potentiel de productivité Collaborer pour Accélérer Avec les prochaines générations d’outils de communication et de collaboration Sécuriser l’expérience sans frontière… Au delà de la sécurisation périphérique de votre environnement Pourquoi et comment gérer le cycle de vie de votre infrastructure? Prédictions pour la prochaine décénie. – Etes vous prêts? Cisco Innovation Tour 2010 Agenda

4 © 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID Un quart de siècle d’innovation … Que présage le futur? David Baudrez Vertical Sales Manager Cisco – Africa Levant Cisco 2010 Innovation Tour

5 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID 5 Technological  Continuous Connectivity  Real-time information  Web 2.0, SaaS Societal  Green  Mobility  Consumer-driven Competitive  Empowered employees  Communications driven workflow  Borderless enterprise Legal  Compliance/  Governance  Policy  Security Business/Financial  Globalization  Scale  Speed  Productivity Des éléments majeurs influencent la façon dont les gens travaillent, vivent et apprennent

6 © 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID 6 Clients Plus d’intimité client -Personnalisation “Give me faster, better service” “Let me contribute to the solution, let me voice my opinion ” Business Leaders Transformation du business “Transform IT, transform our customers, transform the world” Employés Le nouvel espace de travail “Why can’t I work from home?” “Let me use a Mac! Why won’t you support my iPhone?” Partenaires La collaboration entre société “Give me equal access” “Empower me, Include me, Help me help you ”

7 © 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID 7 Stock Price New Partnerships Globalization Job Uncertainty Competitive Differentiation Revenue Growth Industry Consolidation Employee Morale Customer Loyalty Retaining Talent Cost Containment Productivity Préoccupations et opportunités liées à une économie en mutation Innovation Time to Market Supplier Viability Quality

8 © 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID 8 Comment se différencier de la compétition Les impératifs liés au Business Aujourd’hui Vers un vraie intimité client Débloquer le potentiel de vos Employés Economiser pour investir Transition vers l’entreprise sans frontière

9 CultureTechnology Process Economiser pour Investir Conduct In-Person Meetings Without Traveling Consolidate & Centralize IT Infrastructure & Resources Cut Real Estate & Energy Costs by Enabling a Remote and Connected Workforce Control mobility costs by routing mobile long distance calls over the Enterprise IP network

10 Develop Custom Applications to Automate and Optimize Business Processes Promote Employee Participation To Drive Innovation and Self-Service Increase Customer Interactions & Maximize Expert Availability Enable Employees to Work Securely from Anywhere, Anytime Débloquer le potentiel de vos Employés CultureTechnology Process

11 Connect Customers With the Right Expertise the First Time Include Customers in Your Innovation Process Extend Your Reach to Support Customers Anywhere, Anytime Increase the Quality & Quantity of Customer Meetings Vers une vraie intimité avec les clients* (*qui en valent la peine) CultureTechnology Process

12 Improve Time To Market By Including Partners & Suppliers In Your Innovation Processes Enter New, Global Markets Without Adding New Resources Broaden Sales & Growth Potential Through Collaborative Prospecting With Resellers Unlock Adjacent Business Models That Yield New Revenue Streams Se différencier de la compétition CultureTechnology Process

13 Transition vers une Entreprise sans frontière A Globally Connected & Aligned Ecosystem… That Innovates & Executes Faster & More Effectively… To Differentiate Your Business Through Collaboration… On Any Device, Anytime, Anywhere, and With Anyone… Because the Network Is The Platform…

14 Cisco Innovation Tour 2010 Casablanca Dakar Douala Cape Town Durban Johannesburg Lagos Abuja Accra Kampala Tripoli (Ly) Tunis Alger Addis Abebba Beirut Tripoli (L)


Télécharger ppt "Cisco Innovation Tour 2010 Casablanca Dakar Douala Cape Town Durban Johannesburg Lagos Abuja Accra Kampala Tripoli (Ly) Tunis Alger Addis Abebba Beirut."

Présentations similaires


Annonces Google