Answer a very short questionnaire about quality of life

Slides:



Advertisements
Présentations similaires
Primary French Presentation 2 Saying How You Are.
Advertisements

Questions about people Use Qui - either as subject or object. Qui est allé au cinéma? Avec qui est Jacques allé au cinéma? Qui is the subject of the verb.
French 3 & 4 October 17, When I was teaching in France, most of my students had all of their classes with the same group of people. How would this.
Time 31 to 59 past the hour Once you are past « half past » the hour (31 minutes or more) you have to do a bit of math. In French, you don’t say « 4: 50».
Definite and Indefinite Articles. The Writing the in French is more complicated than in English. You must determine a few things about the noun you are.
Lire, Dire, Ecrire Les normes: Communication 1.2 Comparisons 4.1 Les questions essentielles: 1.Are these three verbs regular or irregular? 2.Is there any.
LA DATE MME YEE L'hôtel Français. Avant de lire 1. Have you ever stayed at a hotel? Where? 2. If not, what do you think it would be like? 3. What do you.
Notes le octobre ÊTRE (to be) je suis (I am)nous sommes (we are) tu es(you are)vous êtes (you (plural) are) il/elle est (he/she is)ils/elles sont.
ROLE-PLAY OVERLAP You are in a French café For help with the vocab, click herehere Listen to the question and reply Oui, je voudrais un coca et un café.
THE IRREGULAR VERB ÊTRE. ÊTRE ou NE PAS ÊTRE? Ça, c’est la quéstion!
Classe de sixième Objectives To learn about classroom objects Listen to the sounds Look at the words Say the words out loud - pronunciation Write the.
Leçon 11 I can describe myself and others. un ami une amie un camarade une camarade.
The partitive article If we want to say ‘some’ or ‘any’ in French, for instance ‘some coffee’, ‘any bread’, we need what is called a partitive article,
Vocabulaire électronique
I can describe myself and others
Objective: To be able to talk about what you would like to do for a living using je voudrais + infinitive “je voudrais faire…”
Remplissez les troux! J’habite près _________ gare (f)
Tout, Tous, Toute and Toutes
Notes le 4-5 octobre Les articles définis (definite articles)
Les mois.
IT  IS  STRANGE  ISN'T  IT.... C'EST ÉTRANGE N'EST-CE PAS....
Mon enfance Quand tu étais petit, tu étais comment?
I can describe myself and others
Il y a des moments dans la vie où la présence de l’autre
Notes le 28 octobre ÊTRE (to be) je suis (I am) nous sommes (we are)
Pronoms Compléments d'objets directs
Combien coûte? Ça fait combien?
Making Sentences Negative in French
Expressing which or what And the whole or the entire and all or every
Qu’est-ce que tu as dans ta trousse?
WILF: Grade E - leisure activities vocabulary phrases
Quelle est la date aujourd’hui?
Qu’est-ce que c’est? C’est ma trousse.
Buddy Program AEGEE-Alicante
Quelle est la date aujourd’hui?
Quelle est la date aujourd’hui?
In this topic you will learn
Nous allons apprendre…
Bonjour !! Hello!! Welcome!! Bienvenue!!! Year 7 Module 1
The interrogative adjective quel
les instructions Bonjour la classe, sortez vos affaires
Aim: To learn about the use and formation of direct / indirect speech
Qu’est-ce que tu as dans ta trousse?
Quelle est la date aujourd’hui?
Pato est à moi!
Nous allons apprendre les fruits!
Les formes et les couleurs
Point de départ In D’accord! Level 1, you learned how possessive adjectives function in French. You will now learn about possessive pronouns and how.
séquence “the environment” / homework for friday 24/ / 02
Trouvez les mots 1 Shorts 2 Trousers 3 A t-Shirt 4 A football shirt 5
Quelle est la date aujourd’hui?
Quelle est la date aujourd’hui?
Mettez vos devoirs dans la boîte rouge prennez les devoirs 2.2 B
Quelle est la date aujourd’hui?
Bienvenue Au monde des Pronoms.
Wednesday December 13th, 2017 Module 2/Lesson 5 Parents and Education.
Jeopardy Final Jeopardy Intonation Tag Questions Est-ce que Inversion
Aujourd’hui nous allons…
Les formes et les couleurs
Aujourd’hui nous allons…
Nous allons apprendre des fruits!
Révision! This lesson is about consolidating all the language learnt so far about music, likes, dislikes and reasons and bringing it together so that pupils.
Révision! This lesson is about consolidating all the language learnt so far about music, likes, dislikes and reasons and bringing it together so that pupils.
Le Passé Composé (Perfect Tense)
Vouloir, Pouvoir, Être.
Les opinions Les opinions = Opinions. In this lesson pupils will learn to understand and give their own opinions about singular items.
Everywhere, we are working with bots … Some data on Chatbots...
Répondez aux 5 questions – Travaillez à deux
Describe my personality
Mon rêve serait d’être chirurgien.
Transcription de la présentation:

Answer a very short questionnaire about quality of life The person completing the survey needs to select whether they are an individual with TSC or a caregiver of an individual with TSC or if they are an individual with TSC who is completing the survey with the assistance of their caregiver Read the information and consent form and click to say you are happy to take part Answer some descriptive questions about yourself or the person you care for with TSC (e.g. age, gender) Answer some questions about TSC (e.g. number of seizures and type of seizures) Answer a very short questionnaire about quality of life

Répondez à un très court questionnaire sur la qualité de vie Indiquez si la personne qui remplit le questionnaire est une personne avec STB ou le soignant d'une personne avec STB, ou si il s’agit d’une personne avec STB qui remplit le questionnaire avec son soignant Lisez le formulaire d'information et de consentement et cliquez pour indiquer que vous acceptez de participer Répondez à quelques questions descriptives sur vous-même ou sur la personne avec STB dont vous vous occupez (par exemple, âge, sexe) Répondez à quelques questions sur STB (par exemple, le nombre et le type de crises convulsives) Répondez à un très court questionnaire sur la qualité de vie